Tuesday, February 8, 2011

cerita di sebalik story.....

wah lama nye aku x bercerita makna nye lama lah aku tak update blog, aku ni bukan nye rajin sangat pun nak menulis2 ni apa tah lagi nak bercerita memang tak rajin lah ikut pada kerajinan aku....nak mula kan dari mana pun tak tau punye lah byk cerita nye...aku start lah kat mana-mana yang aku rasa nak cerita...errmmm start dari aku pergi ke setiu Terenganu pada 29 Jan 2011 hingga lah ke 1 Feb 2011, sangat lah seronok tetapi dalam keseronokkan tu ada ada peristiwa yang spoil gila tapi aku bersyukur sangat apa tak nye...dalam perjalanan aku ke terenganu tu aku dan kawan2 aku mengalami accident tapi Alhamdulilah tak ada apa yang berlaku pada kami cuma kereta kawan aku tu je yang agak teruk masa kejadian tu aku terfikir yang aku akan mati tapi Allah masih lagi bagi peluang pada aku dan kawan2 aku untuk hidup Syukur Alhamdulilah best sangat bila sampai sana bila bersama kawan2 aku terlupa sejenak masalah dan hiruk pikuk dekat K.L dan Klang...tapi yang paling best nye bila bergambo byk gila gambo yang kami berposing kira pantang lah aku ni jumpa kamera...

No comments:

Post a Comment