Monday, February 28, 2011

Aktiviti weekend

Best nye tengok hutan...itu lah aktiviti aku masa lapang best yup memang best..sampai aku lemau dan tekad tak nak masuk hutan lagi tapi bila dah turun aku rasa nak masuk lagi, tak akan serik...hobi aku dan kegemaran aku ada lah melihat ciptaan Ilahi..Bukit Ceraka tempat kali ke dua aku menjejak kan kaki dekat sana, best memang best, first aku pergi jalan kaki je masa tu aku sampai tidak lah lewat tapi tak bajet rupa nye dah ramai so tak dapat lah aku naik basikal. Second time aku pergi Alhamdulilah dapat juga lah aku naik basikal mau nye tidak coz aku dan kawan2 ada lah orang first yang melangkah ke dalam taman itu, so kami juga lah orang first yang dapat besikal punya lah excited memang best, bila dapat mengayuh sambil menikmati hutan dan bunyi unggas sambil menghidu udara yang segar nikmat nya Alhamdulilah...

No comments:

Post a Comment