Tuesday, March 20, 2012

hari kelahiran ku...^_^ alhamdulilah....

selamat hari lahir yus ayuza mohd yusof.....ewahh...1st time menulis entry pasal kelahiran saya ni...ok2 moga panjang umur dan dimurahkan rezeki ye...serta sihat selalu...sentiasa tabah,cekal dan sabar dalam menghadapi hidup didunia yang fana ini...(ayat untuk diri sendiri hehehe)

Alhamdulilah genap sudah umur ku 27 tahun, tiada kata-kata yang dapat digambarkan dengan rasa kesyukuran pada Allah diatas umur ku yang masih panjang serta rezeki yang melimpah ruah ini...

Seperti tahun2 lepas tak ada yang special pun mengenai besday saya cuma ucapan "Selamat Hari Lahir" sahaja dari kawan-kawan, adik beradik, sedara mara serta mak abah tapi itu pun dah cukup untuk ku, sebab saya ni tidak suka nk ingat hari lahir...hari lahir sendiri pun kadang boleh lupa..ni kan pula hari lahir orang lain hehehe...

Tapi besday tahun ni saya terharu sangat pada kawan saya Kama Syakira yang telah memberi hadiah pada saya sedang kan besday dia yang lepas saya just wish je...

Apa pun dengan ikhlas kata hati ku " Ya Allah hamba bersyukur diatas rahmat mu..rezeki mu...redha mu dan segala2 yang Engkau beri pada ku" alhamdulilah....

No comments:

Post a Comment