Friday, July 20, 2012

hari lahir abah pd 1 ramadhan

assalammulaikum..

alhamdulilah masuk sudah bulan ramadhan..bulan yang paling saya nanti2 kan tiap2 tahun dan seperti biasa lah niat saya untuk jadi yang lebih baik...dan berharap ramadhan kali memberi rahmat pada saya dah keluarga..amin.

Tiap2 tahun bulan puasa dan raya mesti ramai frends list di fb akan  wish selamat berpuasa dan selamat hari raya. Seronok sebenar nya bila tengok comment diorang tu...cam semangat nak menjambut nya...

Tapi first puasa tahun ni merupakan hari lahir abah yang ke 58...alhamdulilah saya bersyukur sangat sebab abih masih sihat...masih kuat dan masih boleh berpuasa lagi..Dalam hati ni hanya Allah je yang tahu bertapa saya sayang kan abah...

Selalu nya bila cerita pasal bapa...mesti tak sama macam ibu kan...sebab nya tak semua orang akan close dengan bapa mereka...kebanyak kan mesti akan kata "saya suka cita kat mak je" tapi pada saya mak dan abah sama je dua2 nya akan saya cerita dan share every thing apa ja...

Abah...memang seorang insan yang amat saya kasih dan sayang..walau pun abah ni terlalu bz dgn life dia tapi abah ada lah seorang yang amat sempurna untuk saya...abah seorang yang sangat penyayang...percaya tak saya tak pernah kena pukul dengan abah...kena libas lagi lah hehehe...tapi kena marah selalu ahahaha...(degilll)

Sepanjang usia abah banyak berkorban untuk saya, rasa nya memang tak terbalas jasa nya...dan tak akan ada perkara yang dapat saya balas untuk abah...sebenar nya banyak cerita pasal abah yg nak saya share tapi tak tecerita...kasih abah...pengorbanan abah..kesabaran abah...segala yg abah tanggung...

Semperna bulan yang mulia ni yang penuh dengan berkat ni saya akan sentiasa doa kan abah..semoga panjang umur diberi kesihatan yang baik dan lebih beriman serta bertakwa...saya mahu balas semua jasa abah pada saya...insan yang terlalu banyak bersusah payah untuk saya...Percaya lah abah anak mu ini terlalu sayang kan abah...terlalu kasih kan abah...biar lah siapa pun abah...abah ada lah lelaki yang terbaik dalam hidup ayu....


No comments:

Post a Comment