Monday, January 7, 2013

fuuhhh fuhhh berabukkkk

Fuhh...fuhhh...fuhhh...berabuk gila lah rasa nya sesawan sy ini...lama beno tak menconteng arang hahaha...apa tidak nya kalau dah bz dan tak sempat nak ngadap my lappy ni...nak update kat hp pun...hp tak canggih sangat hehehe...

Kalau ikut kan banyak sangat nak share dalam ni sepanjang 2 bulan ni tapi macam dah lapuk kan...apa tak nya kalau dah masuk tahun baru pun...kira cerita dah lapuk nak di share...klu jual pun tak laku tau hehehe..

whatever lah...lapuk tak lapuk saya tetap nak share..pedulilah kan....saya mula kan dengan november 2012..errrr lama beno tu tapi itu lah permulaan perkara yang membuat kan sy menjadi bz bebeno...apa tidak nya kalau tetiba bz tak semengah kan...ini semua pasal keja....

Mula2 tu terkejut juga bila masuk2 je office nama naik kena joint kerja luar dengan unit lain update window..mula2 tak tau apa2 macam shokkk yeee lepas tu masuk 2 minggu...hamikkk kau dah jadi tak keruan sebab nye penat kemain lah kann...

Setiap cawangan di lembah klang sy pergi...bila dengar macam best kan dapat keluar dari kepongpong tapi itu lah pengalaman yang tak mungkin saya akan saya lupa kan....

Memang seronok bila kita dapat tengok kerja orang dan tahu kerja orang (tapi kerja sendiri pun tak habis explore lagi) whatever lah...tapi yang best nye kita berdepan dengan user...user ya bukan tax payer hehehe

Segala nya jadi pack dan max...sebab nya banyak sangat perubahan yang ketara dalam hidup saya...nak tau apa??? to be continue ^__^


No comments:

Post a Comment