Monday, April 23, 2012

i winnnnnn


dah lapok punya cerita hehehe..baru nak update sebenar nya last 2 week sy telah join game futsal antara unit dalam JTM. Sebenar nya apa yang nak saya bagi tahu adalah ...i winnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

lalalala...tak sangka juga sebenarnya boleh menang fikir dalam pala hotak ni confirm kalah apa tidak nya masa training before 3 days later training dengan juara futsal tau..than akhir seperti dijangka sy pancit gila..

Than training pula sekali tu je memang set in main i will lose...Bila tiba hari pelawanan tu seperti yg dijangka lah hotak dah fikir kalah je ni hehe..saya pula jaga bahagian striker..hamikkk kauuu memang kena tuju jelah..

Target main dengan 4 team je..tetiba bila kira2 team kami seri than kena lawan lagi 1 team dan tak sangka pula team tu kalah dan team kami ke finalllllllll.....

Tak sangka kan tuah ayam nampak dikaki tuah manusia seeee....alhamdulilahhh team saya juara tuuuuu...walau pun sebenar nya team lawan semua kuat2 dan gagah, saya pula pi bantai main 6 game non stop tapi tak kisah dah menang pun hehehe

Apa pun saya sangat enjoy for the game saya lupa semua nya...agak nya duk bayang kan dia bola kot tu yg goll lalala

Bila dah juara sakit apa pun dah tak rasa tapi bila sampai je rumah baru lah terasa sakit sana sini ermmmm...apa pun saya enjoy sangat...

No comments:

Post a Comment