Monday, April 30, 2012

tak ada kejaaaa...hehehe

Bulan baru lagi...masuk sudah bulan 5 di separuh tahun sudah sekejap sangat rasa nya baru semalam masuk tahun baru dan hari ni dah masuk bulan 5 tahun 2012.

Apa yg sebenar mahu disampai kan ni huhuhu...kalau bulan lepas macam2 perkara yang terkejut dan sedih saya tempuh. Apa yg saya tempuh bulan lepas saya harap akan dapat melupai nya...

Dapat ke?? susah lah kan tapi saya kena cuba...setiap kehidupan pasti akan ada corak nya...

Saya dah cool n happy kembali...tamau2 fikir dah...yang pasti doa tu jangan lupa ya ayu hehehe...

banyak kan zikir dalam hati dan banyak kan mengingati Allah...cuba bangun tengah malam dan nangis puas2 bila awak berdepan dengan yg Esa...tak mau dah ingat apa2 ye....

Apa pun saya dah tak marah...saya dah tak benci...i'm a cool now.....

InshaAllah......^_^

No comments:

Post a Comment