Thursday, May 3, 2012

kena cium lagi....

huhuhu lagi keta saya kena cium...panas nye hati bila turun je parking tengok keta dah calar balar...niat yang ikhlas dan tenang nak gi kerja tetiba di panas dengan keadaan keta yang dicium kalau setakat calar yang boleh di polish ok lagi tapi kalau dah sampai tertanggal cat ni rasa macam nak gi bako semua keta kat bawah huhuhu

sabar2 ye hati tahu awak sayang sangat gan baby awak tu...tapi itu lah yang awk kena hadap kalau ber kereta dan parking macam tu.

tapi bila tengok keadaan kereta tu terus balik klang esok nye saya pergi cat bumper kereta saya...hehehe..abah cakap sikit je tapi hati saya cakap banyak hehehehe...jadi nye saya cat juga....tapi bila mak cakap tak payah lah simpan duit tu....

Bila mak dan abah cakap macam tu kena lah dengar tapi tak tau lah 2 3 bulan nanti still teringat juga saya nak juga pergi cat bumper kereta ku yang dicium itu huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment