Friday, May 18, 2012

Pagi yang baikkk....

Salam....

Selamat pagi....hureeeeyyyy happy nye....apa yg happy sangat ni kak hahaha....gelak je lah awak tu, sebenar nya dipagi yang cerah dihari yang indah dan hati yang tenang...saya sangat bersyukur diatas nikmat yang tak terhingga. Segala2 nya tentang hidup...

Kembali damai...ewahhh...ok2 tak ada apa pun nak dicerita kan cuma dah lama tak update my entry just nak share what i feel..

Ingat lah sesuatu yang Allah beri pada kita dalam hidup ini semua nye tertulis, segala yang diberi...susah senang hidup banyak sangat hikmah yang Allah sembunyi kan pada kita..

Apa yang aku sedang melalut ni ahhh....

Lately ni life saya sangat bz dengan bersukan..mcm2 sukan yang sy buat...berfutsal...badminton...erobik dan yang paling maintein sampai hari ni berjoging lah...saya tak akan menyendiri dan memikir kan perkara2 yang tak sepatut nya...

Paling penting jangan lupa solat dan mengaji itu lah senaman rohani yang paling mujarap...Kekadang bila kita terlalu fikir kan life kita dan masalah2 sampingan di dunia ini...kita alpa untuk memikir kan masalah diakhirat kelak kalau kita tidak memperbaiki diri kita untuk ke alam yang kekal disana... 

Ok2...apa pun saya bersyukur sangat diatas nikmat yang Allah beri ini...saya bersyukur diatas sedikit kesedihan yang Allah beri ini...sebab itu lah rasa yang ingin Allah uji pada saya...

Pagi tadi lepas je solat subuh seperti biasa hari sabtu kalau tak kemana2 saya akan berjoging dan seperti biasa keseorangan berjoging kali ini huhuhu tapiiii happy sebab tenang je rasa...



sedutan place yang saya selalu joging hehehe

No comments:

Post a Comment