Monday, March 4, 2013

alhamdulilah....

Sy dh makin cangih...apa pula yg makin canggih ni kan..sy dh boleh update pakai hp..wahh wahh..best nye kan pas ni makin kerap lah sy boleh update dan di mana-mana..oyeee...banyak bnda nk cita ...tp tak best jg kan kecik sgt keyboard nye, dulu besau tp ok lah apa yg sy nk dapat juga atleats kan..

 Sebenar sy nak cita dan luah kan rasa bangga sy pada kawan sy seorang ni, sebab nye dia dah buat perubahan yang paling besar dalam hidup dia, nak tau apa??? Hijrah...saya rasa beruntung dapat kawan macam dia, sebab selama ni pun dia memang baik dan sangat lah pemurah, dia jaga solat dia jaga batas dia sangat lah permurah sampaikan saya rasa segan dengan dia.

Macam ustaz kata orang yang dah sedia terjaga belum tentu baik nya dari orang yang dah berubah ni. jadi nye saya rasa bangga bila dia berubah dengan mengenakan tudung...tudung!!! Ala ramai je kan yg dah pakai tudung tp perangai sama je..ok2 for me bukan lah semua pakai tudung tu baik tp sekurang2 nye itu lah satu perubahan yg sy rasa bangga dengan dia.sekurang2 nye dia akan nampak lebih baik dan segala kebaikan kan nya akan lebih diredhai kan..

Apa pun sy sangat lah happy untuk dia dan bangga kan, saya selalu berdoa agar dia diberi hidayah untuk berhijrah dan akhir nya doa saya termakbul juga.

No comments:

Post a Comment