Wednesday, March 20, 2013

Terima kasih Allah....

Bertambah usia...alhamdulilah ya Allah hamba bersyukur diatas segala yang Allah beri untuk usia ku ini... Kenikmatan, kebahagian, serta kesedihan dan kepayahan hamba bersyukur dan redha.... Terima kasih untuk mak yang melahirkan dan abah yang memelihara....Alhamdulilah...

Selangkah untuk tahun ini dengan peningkatan usia yg hampir seabat sudah...tiada kata-kata yang dapat diungkap dan ucap untuk semua nya...terlalu banyak yang sy lalui perit, pedih, bahagia dan senang....bersyukur sangat2...

Tahun terakhir?? Mungkin kah ini tahun terakhir saya akan bergelar single....what????? Lain macam je kan...tapi itu lah hakikat nya....rasa macam tak percaya tapi sy kena percaya...

Untuk tahun ni saya nak enjoy kau2... Dan buat apa yg saya nak sampai puas..sebab pasni saya kena fikir kan orang lain dah, saya dah tak boleh bebas macam sekarang dah...mungkin sekarang sy selesa dan inshaAllah lepas pun akan lg selesa hehehe...

Tahun ni hari lahir sy seperti biasa disambut macam biasa je, tak ada yang lain pun...ucapan selamat je tiada yang membeza kan pun...tak ada hadiah pun...sy tak kisah pun...janji doa tu dah cukup memadai sangat hehehe...

Cuma yang best nye tahun ni kezutan dari sepupu ku, semperna perkahwinan nya dia buat surprise  dengan beli kek tau...walau pun time tu tak sampai lg besday saya tu tp saya happy sangat....

3 comments:

  1. taun depan nak kawen....woooowwww
    jgn lupa bg kad tau :)

    ReplyDelete
  2. amin...harap2 lah dayah...tapi nervous huhuhu..x mau fikir lg lah lalala

    ReplyDelete
  3. heheh...tahun depan?? tahniah2... nik doakan cepat2 yer... seronok ader orang care pasasl kita..tak dok berjauhan...ader tempat bergantung...selain parent..

    ReplyDelete