Wednesday, May 15, 2013

Angin sepul2 bahasa... ^_^

Seperti biasa kalau hujung minggu mesti saya akan menghabis kan waktu dengan berjoging, kira2 kalau tak ada apa2 mesti saya akan pergi, tak pagi, petang, tak petang, pagi je....macam tu lah kalau tiap2 minggu mesti sy akan spend time untuk aktiviti memeluh kan diri tu...cuma sekarang lately ni sy kurang sikit dah sebab banyak sangat benda nak buat pagi2 tu...

Sekarang saya dah jarang joging sorang mesti ada teman bagus juga bila berteman ni bukan apa selamat sikit dari anasir2 jahat tu, hati pun tak susah sebab risau takut dengan sekeliling...zaman sekarang macam2..."baru nak ingat sebelum ni tak pun hahaha" alhamdulilah taste kami sama so tak ada masalah bila saya ajak pi joging kan...selalu nya kalau tak joging kami akan main badminton atau pun tenis...hahaha memang habis lah bab2 main game macam tu coz sy ni terlebih terel lalalala...

Baru2 ni masa kami main badminton di padang pandamaran tetiba kami di sapa oleh seorang kawan lama sy..."ayu!!! wah lama tak jumpa" tak sempat saya nak cakap "ehh" teman sy ni dah sapa dulu "ya saya mr. right dia."... wahhh gilo mamat ni berani beno mengenal diri...mamat yang kat depan ni dah terkedu2 mesti dlm hati "jeles ke hahaha" apa pun sebenar nya saya terkejut bila air muka dia yg ceria tetiba berubah serius lah kan, saya tak tahu apa yang sedang dia fikir kan....

Tak semena tetiba  muka yang tadi nye ceria nak rak tetiba ketat macam buah peria (tu pahit lah) hehehe...bila di tanya senyap...pastu siap merah lg tu muka...bila ditanya tak dijawab ingat nak pujuk!!! hahahaha memang tak lah kan...bila kami beredar pulang, sepanjang dalam keta kami hanya diam je....geram lah kan tetiba nak ketat hanya kerana di tegur oleh kawan lama...

Sampai je rumah saya pun keluar dari keta tanpa memandang nya, just say " thanks" than baru dengar sore "awakkk" orang dh tegur kena lah baik kan..."sebenar nya kan tadi sy terkentut depan kawan awk" tanpa sempat nak berkata apa2 sy dah terbahak2 ketawa kat situ...rupeeeeee nyeeee!!! patut lah ketattt jee ada angin sepul2 bahasa...apa pun angin tu dia je rasa orang lain tak rasa pun...tapi dia yang touching lebih hahahaha...aiii yakkkk....

No comments:

Post a Comment