Tuesday, May 14, 2013

Bebelan Hati....

Assalammualaikum...bulan 5 sudah untuk tahun 2013 sekarang ni sy tak update apa2 pun, boleh tak cakap tak tahu nak update apa...nothing idea untuk bercerita....apa pun saya bagi tahu apa yang saya rasa je lah kan...semenjak 2 3 bulan life seperti biasa bila nya yang tak bz kan tapi saya cuba cool kan buat deeekk je hahaha...

Boleh tak nak share pasal politik sikit coz kalau cita kat sini orang tak ada lah tahu sangat kan hahaha...kalau baca kat fb , kat office, kat rumah dan dimana2 orang mesti bercerita pasal politik ntah lah saya tak nak lah cita saya vote mana sebab nya saya pun tak ngundi so duk diam2 ya hehehe....

Tapi serius penat weiiii bila dengar orang duk kutuk sana...duk kutuk sini...aib sana...aib sini...sangat lah tidak sihat so saya malas nak amik tahu so dont say anything about political ok...hahaha...bosannn...cukup sekadar sokong mana yang rasa terbaik, tak payah lah taksub sangat konon2 nye kan..lalalala

Apa pun saya tetap macam ni...ok baru2 ni saya telah buat satu keputusan untuk masa depan saya...keputusan yang selama ni tak terfikir pun dan pernah decide tak akan buat dan akhir nye saya redha...betul lah kan kita tak akan tahu masa depan kita...cuma kita mampu mencorak kan nya walaupun sesusah mana sekali pun...saya tekad sebenar nya apa nak jadi, jadi lah..

Sebenar nya benda ni saya dah lama terfikir cuma saya tak terfikir akan laku kan benda ni dah bertahun2  bila tiba waktu nya saya perlu hadap demi masa depan sy, mungkin bukan skrg tp masa hadapan sy nnt.

Bila kita terpaksa memilih sebenar nya susah tapi dalam hidup macam2 kan...memilih, terpaksa, terdesak dan berdiam macam2 lagi lah semua tu ada lah perkara yang kadang ter fikir di akal pun...

saya bersyukur dengan apa yang saya lalui...memang pun...memang sy pernah merungut pernah persoalkan sebab kadang saya tak mampu tapi saya set in mind "ujian yang awk dapat bukan diluar batas awk" so sy cool...

Menda lah kan yang saya buat hehehe...ok dia mengenai cita-cita saya, impian sy dan harapan keluarga sy walaupun benda tu tak sampai ke tahab yang tinggi tapi sekurang2 nya saya dapat juga pegan benda tu...jeng..jeng jeng...mungkin satu hari saya akan publish kan benda tu....doa kan yang terbaik untuk saya ok... ^_^

No comments:

Post a Comment