Saturday, January 7, 2012

minggu pertama di tahun 2012

Dulu saya punya diari...kecik2 lagi sy dah ada diari setiap perkara akan sy toreh dlm diari sy tu, perbezaan diari dulu dan skrg sangat beza. Dulu saya tulis dalam buku je bila ingat balik diari tu tetiba rasa cam nak tergelak sebab dah macam karangan 1500 patah perkataan hahahaha...

Setiap perkara akan sy tulis dlm tu, sy sedih ke gembira ke marah ke tension ke mesti sy akan tulis dalam tu sebab bagi sy bukan semua benda kita boleh share dgn org event dgn mak abah sekali. Tapi skrg dah cangih lah sikit coz dah tak ada nak tulis2 hehehe...sy just tekan2 je kat keyboard sy ni.

Perwatakan manusia ni berbeza dari segi keadaan, mcm saya!!!! bila dekat luar sy senyum jee...bila dirumah sy mcm penpuan melayu terakhir(puji diri sendiri ^_^) bila dlm bilik dah mcm cicak berak kapur(pri bahasa hehe) bila dlm keta konon mcm baik sgt...bila depan org mulut ni tak reti nak diam dan macam2 lg lah hehehe..panjang nak cita ni hehehe

mcm tu juga zaman...manusia??? pun akan berubah...tapi sy berubah ke?? yupp memang sy byk sangat perubahan nya dari zaman sekolah zaman kampus sampai lah zaman keja dan skrg masih lagi men "transformasi" kan diri..yekeee...dah2 lah tu ayu uitt hehehe

bila duduk rumah mcm ni tetiba saya teringat zaman study dulu keadaan saya masa tu, pergaulan sy masa tu, percintaan sy time tu opsss!!! salah2 masa tu sy tak kenal langsung apa itu cinta dan mcm mn hehehe...skrg tau lah sikit hehehehe...

life saya hanya dengan kawan2 dan family sahaja dan kawan2 pula hanya lah kwn2 perempuan sahaja je...cer skrg ish ish ish...sy rindukan sy yang dulu hehehehe (teruk sgt ke??) hahaha

Whatever siapa saya ini Allah lebih mengetahui siapa saya ^_^

saya rindukan pada kamu2 semua T_T



2 comments: