Thursday, January 26, 2012

lagu siti ni....

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Bak bila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari Yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Aku wanita...............
Yang hanya ingin kau fahami....

Mesti pernah dengar lyric ni kan..saya tak jiwang okeyy (tak nak ngaku lagi tu hehe) ok2 bukan pasal jiwang yang nk saya comment kan cuma tetiba saya terdengar lagu ni terus tersentap lalala...apa hal pula nak sentap ni hehehe...semua wanita ingin difahami ingin dimiliki tapi kadang masa nya belum sampai. By hope Mr. Right akan faham huhuhu...berani dalam message jeee hahahaha....


No comments:

Post a Comment