Wednesday, February 1, 2012

maaf anda direject hehehe

Terlalu memikir sampai memakan diri sendiri...ahh amik kau itu lah padah nya bila terlalu memikirkan...tp bila dah tak fikir benda tu pula datang sendiri..serabut serabut...dulu tercari-cari sekarang dicari-cari!!!!

Dulu tak kisah sekarang dah kisah...saya tak nak dah huhuhu..setia menunggu pada yang satu ewahh hehehe...cerita rimas bagi tahun 2012 dengan cerita seseorang yang tak tahu nak diketegori kan pasal apa dia ni. Betul lah orang kata bila "hati dan perasaan tak boleh dipaksa" so please tolong jangan paksa huhuhu...malu bangat ni...

Disebab kan saya berterus terang saya reject dia terus dia cari rumah saya huhuhu..tak sukaaa...saya tak suka orang tahu rumah saya dan dia dengan berani dan slumber datang buat muka tak malu perggggg gila berani...pada hal sy tak bagi tahu apa ntah lagi tunjuk dimana rumah sy, dia boleh cari sendiri...

Bila kita tidak suka kan sesuatu mesti ada sebab walau macam mana dia baik sekali pun mesti ada sebab so saya punya sebab sendiri kenapa saya tak suka...

Kakak ipar saya kata "kita patut beri peluang pada org yg bersungguh nak pada kita bukan kita yang hendak pada orang" tapiii sy tak nakkkkkkk huhuhuhu....

Betul!!! benda yang baik tak akan datang bergolek depan kita kalau tak di usaha tapi kadang benda yang baik kita tak boleh pandang pada luaran huhuhu...by hope or by crook suatu hari dia akan faham...

niat bila di salah anggap pun susah juga tapi bila hati yang ikhlas pasti akan ada penyelesaian so berdoa agar dia diberi yang terbaik mungkin bukan saya..hopefully...

fuhhhhh lega dah cita dalam entry ni hehe...sekadar ingin meluah kan apa yang berbuku dalam hati ni...^_^

No comments:

Post a Comment