Sunday, February 12, 2012

happy lagi niii ^_^

semakin bz...happy sangat lately ni dan yang penting kita luah kan dengan "alhamdulilah syukur nikmat kepada Tuhan yang memberi rahmat" macam pernah dengar je seni kata ni hehe..lyric lagu kebangsaan masa saya kecik2 selalu dengar tu yang boleh hafal sampai hari ini...hebat tak hotak sy hahaha

tengelam timbul tengelam timbul last sekali tengelam tak timbul2 dah ..bila last sekali timbul saya menerima kabaran....

anda akan berpindah terus..hureyyyyyy (sambil menari ballet kegembiraan) hahaha..

tapi bila fikir balik kenapa anda pindah!!! malu dengan saya?? pelikkk errrmmm whatever lah janji saya happy untuk anda berdua.....

sebenar nya kan yang buat saya lagi best adalah sebab saya dapat diri kan masjid orang hahaha dah macam tok imam pula sy ni hehehe dulu malu skarang perggg dengan saya pun mengelak yee tapi tak kisah pun saya suka je atleats saya tahu niat awak.

bukan senang tau dapat kanen kan orang pastu menjadi hehehe...^_^

yang best nya bukan sekadar couple tapi dah jadi husben n wife tau hehe...malu2 nak ngaku yee and last saya tau sendiri dan saya sangat lah happy "sambil menari ballet hehehe" ^_^

jodoh saya biar lah Allah yg tentu kan biar lambat janji kita berjumpa mr. right..betul tak??

hidup lah dengan hati yang riang walau pun kita diuji, tapi setiap kegembiraan pasti lawan nye sedih tapi saya tetap akan rasa sabar..sebab sabar tu cantik...

No comments:

Post a Comment