Saturday, June 9, 2012

bila keja semakin tension...

uwahhhh...rasa macam nak terjun sungai dah ni...ok saya nak bercerita pasal keja yang semakin pressure huhuhu...memang agak pening gila bila memikir kan keja yang tak tau bila nak habis...rasa nya tak akan habis...

serious nak rest sangat...bila nak cerita pasal programming ni memang gilo kan...orang yang boleh bersabar dan cerdik pandai je boleh tahan dengan programmer ni. Saya cerdik ke?? ofcos lahh hahaha..(puji diri sendiri)

Dulu cita-cita saya teringin nak jadi progremmer dan bila Allah makbul kan doa saya, sangat bersyukur tapi bila dah tahu ber taff nye kerjaya programmer baru lah saya tahu bertapa pening nye.

Apa pun saya sangat bersyukur atas segala-gala nye, bukan senang untuk jadi senang dan bukan susah untuk jadi susah...ia nya bermula dari hati kita.

Bila saya berada di tahab ini saya sangat bersyukur yang tak terhingga.

Muka saya bila tension...

pening ni...

sedang focus utk kuar kan output....

muka yg mula tension...

table sapa lah bersepah niii...


akhir nye tido lalalala

No comments:

Post a Comment