Tuesday, December 27, 2011

Kereta punya pasal....

Dah seminggu lebih saya tak belek blog ni, rindu kat awk hehehe...lately ni bz dengan kerja dan kehidupan harian huhuhu...tapi bersyukur sangat diatas segala nikmat dan rahmat Allah s.w.t.

Hari ini saya pergi service keta yg ke 10 kot macam tu lah tak ingat dah hehehe...apa yang buat saya nak share adalah sebab saya terpaksa berbelanja besar terhadap keta kesayangan hamba huhuhu...amik kau bajet2 hari ni sampai 1.5k untuk repair kereta je...

Ini lah masalah nya kalau perempuan yang tak pandai pasal kereta main bawa je, bila ada org lain yang tegur baru nak tahu...(oo itu problem ke??) sy ni kalau pasal keta memang fail tapi kalau masak sy pandai hahaha

Service yang paling mahal saya pernah buat setakat ini adalah:-

1. Service mileage = RM300
2. Tukar tayar = RM 320
3. Battery = RM220
4. Clutch Pad = RM700

tetiba rasa cam nak wat2 pengsan hehehe bila dengar harga total nya tu huhuhu, tapi tak apa lah nak buat cam na beli mahal so kena lah jaga baik2 huhuhu (ayat sedap kan hati)....

No comments:

Post a Comment